Tudósok felfedezik a pontos mennyiségű alkohol, amely növeli a vérnyomást

Még egy kis mennyiségű alkohol is befolyásolhatja a vérnyomást, és növeli a szív- és érrendszeri vizsgálatok kockázatát, ami azt mutatja, hogy milyen kevés kell ahhoz, hogy az Ön egészségét befolyásolja. Reggelit enni vagy nem enni egy téma, de fogyasztása alkohol lehet egy másik gyakran alulértékelt egészségügyi probléma. Egy [...] szerint
Reggelit enni vagy nem enni egy téma, de fogyasztása alkohol lehet egy másik gyakran alulértékelt egészségügyi probléma. A Tokiói Tudományos Intézet nemrég végzett tanulmánya szerint, még egy kis mennyiségű alkohol is növelheti a vérnyomást és megtöltheti a szíveket.
Az Egyesült Királyságban mintegy 14 millió ember él magas vérnyomás, de körülbelül a fele nem tudja, hogy ez a probléma. Ha nem kezelik, magas vérnyomás vezethet szívroham, stroke, veseproblémák, sűrűség, és még korai halálozás.
Az új tanulmány megállapítja, hogy az alkoholfogyasztás csökkentése jelentős vérnyomáscsökkenést eredményezhet, még azok esetében is, akik csak keveset isznak. Az alkohol az idegrendszer serkentésével, a szívfrekvencia növelésével és a vérerek szűkülésével növeli a vérnyomást.
Az NHS irányelvei szerint ne töltsön heti 14 egység alkoholt, ami körülbelül hat pohár bornak felel meg. Továbbá az Amerikai Szívtársaság utasítása szerint a nők tartózkodnak az alkoholtól naponta, és a férfiak két vagy kevesebb éven mennek keresztül.

A vizsgálat 58,943 felnőtt adatait elemezte 2012 és 2024 között, figyelemmel kísérve a vérnyomás és az alkoholfogyasztás változásait. Az eredmények azt mutatták, hogy azok, akik betiltották az alkoholtartalmú italokat, a vérnyomás nyilvánvaló csökkenését tapasztalták. Azok a nők, akik naponta 1-2 italt fogyasztottak, 1,14 mm-es csökkenést tapasztaltak. Hgmm diasztolés nyomás, míg a férfiaknál 1, 62 Hgmm volt.
Eközben azok, akik a vizsgálat megkezdése után elkezdtek alkoholt inni, a fogyasztott alkohol mennyiségével összefüggő nyomás növekedését tapasztalták. Érdekes módon az alkohol típusa - bor, sör vagy erős ital - nem volt különleges hatással, ami azt jelzi, hogy az összeg a fő tényező.
Dr. Takahiro Suzuki, a tanulmány fő szerzője a következőket magyarázta:
Minél kevesebb alkoholt fogyaszt, annál alacsonyabb a vérnyomása. Még a kis mennyiségű lehet jelentős előnyöket a szív, a nők és a férfiak. ”
A szakértők arra is figyelmeztetnek, hogy az alkohol növeli a bűnözés kockázatát, még kis mennyiségben is. Tanulmányok azt mutatják, hogy bármilyen fogyasztási szint negatívan befolyásolhatja az agy egészségét, míg a nagy kockázatú ivók több mint 40% -kal növekedhetnek.
Ügyvéd a jó egészségért:
Az alkohol minimális, sőt kis mennyiségben történő korlátozása
rendszeresen ellenőrizze a vérnyomást, különösen 40 év elteltével.
Fenntartani az egészséges élet - stílus kiegyensúlyozott étel és fizikai aktivitás.












