Η κόκκινη λάσπη μπορεί να μειώσει την αρτηριακή πίεση

Η κόκκινη λάσπη μπορεί να μειώσει την αρτηριακή πίεση

Μια νέα μελέτη από το Πανεπιστήμιο του Έξετερ δείχνει ότι η κατανάλωση κόκκινου υγρού ραπτ, πλούσιου σε νιτρικά, μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της αρτηριακής πίεσης μεταξύ των ηλικιωμένων ενηλίκων, ανέφερε η εφημερίδα FoxNews. Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Ελεύθερη Ιατρική Βιολογία και Ιατρική συμμετείχε σε 75 άτομα, 39 περισσότερα [...]

Μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Ελεύθερη Ιατρική Βιολογία και Ιατρική περιελάμβανε 75 άτομα, 39 ηλικίας κάτω των 30 ετών και 36 ετών 6050.

Οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε δύο ομίλους για δύο εβδομάδες.

- Μια ομάδα έπινε χυμό κόκκινο δρεπάνι κάθε μέρα με υψηλή περιεκτικότητα σε νιτρικά άλατα.

- Η άλλη ομάδα είχε μια έκδοση εικονικού φαρμάκου, χωρίς νιτρικό.
Έπειτα υπήρχε περίοδος καθαρισμού “” πριν οι ομάδες αλλάξουν τα ποτά τους.

Στους ηλικιωμένους που έπιναν χυμό κόκκινης ρίζας:

Τα βακτήρια μειώθηκαν στο στόμα που ονομάζεται Prevotella, συνδέεται με φλεγμονή.

Και χρήσιμα βακτήρια, όπως η Neisseria, που σχετίζονται με την στοματική και καρδιαγγειακή υγεία.

- Η αρτηριακή πίεση μειώθηκε σημαντικά, σε σύγκριση με την ομάδα του εικονικού φαρμάκου όπου δεν υπήρξε καμία αλλαγή.

“Η πλούσια σε νιτρώδη τροφή αλλάζει τα μικρόβια στο στόμα με τρόπο που μειώνει τη φλεγμονή και βοηθά επίσης στη μείωση της αρτηριακής πίεσης σε μεγαλύτερα άτομα”, είπε ο καθηγητής Andy Jones, συντάκτης της μελέτης.

Πώς λειτουργούν τα νιτρικά άλατα;

Επακόλουθοι που είναι πλούσιοι σε νιτρικά όπως τα λαχανικά των πράσινων φύλλων, το κελάρι και η σαλάτα βοηθούν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης”, ο ιατρικός αναλυτής Marc Siegel, είπε στο Fox News.

Πρόσθεσε ότι τα νιτρικά άλατα όταν εισέρχονται στο σώμα μετατρέπονται σε νιτρικό οξίδιο, ένα σημαντικό μόριο στην υγεία των αιμοφόρων αγγείων επειδή βοηθά στην επέκταση και έτσι μειώνει την αρτηριακή πίεση.

Γιατί είναι μεγαλύτερη η επιρροή στους ηλικιωμένους;

Ο Σίγκελ έχει εξηγήσει ότι ως η ηλικία των νιτρωδών οξειδωτικών επιπέδων στο σώμα μειώνεται.

Ως εκ τούτου, έχει νόημα γιατί βλέπουμε περισσότερα οφέλη από την κατανάλωση νιτρικών τροφίμων σε ηλικιωμένους ασθενείς”, είπε.

Ο Lee Beniston, του Βρετανικού Συμβουλίου Βιολογικών Επιστημών και Βιοτεχνολογίας, έχει πει ότι η μελέτη είναι ένα παράδειγμα του πώς η επιστήμη εξηγεί τους δεσμούς μεταξύ τροφίμων, μικροβιομάτων και γηρατειών.

Αυτή η μελέτη είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα του πώς η επιστήμη τροφίμων μας βοηθάει να κατανοήσουμε τη διατροφή, το μικροβιό και την υγιή γήρανση. Ανοίγει νέες ευκαιρίες για βελτίωση της αγγειακής υγείας μέσω της τροφής”, τόνισε ο Μπένιστον.

Επιπλέον έρευνα απαιτείται από τους μελετητές.

Ο Σίγκελ πρόσθεσε ότι η μελέτη υποστηρίζει μια γνωστή αρχή.

Το “Diet πλούσιο σε φρέσκα φρούτα και λαχανικά μπορεί να βοηθήσει στη διαχείριση πολλών χρόνιων ασθενειών”, είπε.

Ωστόσο, τα άτομα με υψηλή αρτηριακή πίεση ή άλλα προβλήματα υγείας πρέπει να συμβουλευτούν ένα γιατρό πριν κάνουν αλλαγές στη διατροφή, ειδικά αν λαμβάνουν φάρμακα.- Περίσκοπι.

Related
Πότε θα πρέπει να δειπνήσετε για χαμηλότερη χοληστερόλη και πιο υγιείς καρδιές;

Πότε θα πρέπει να δειπνήσετε για χαμηλότερη χοληστερόλη και πιο υγιείς καρδιές;

Όπως το πρωινό μπάνιο ή το βράδυ; Η Επιστήμη Έχει Καθαρή Απάντηση

Όπως το πρωινό μπάνιο ή το βράδυ; Η Επιστήμη Έχει Καθαρή Απάντηση

Τι μπορεί να κάνει ένα ποτήρι νερό το πρωί για την ενέργεια και την οδήγηση σας

Τι μπορεί να κάνει ένα ποτήρι νερό το πρωί για την ενέργεια και την οδήγηση σας

Επιφέρει επανάσταση στην ιατρική, δημιουργεί εμβόλια που μπορούν να αποτρέψουν μελλοντικές πανδημίες.

Επιφέρει επανάσταση στην ιατρική, δημιουργεί εμβόλια που μπορούν να αποτρέψουν μελλοντικές πανδημίες.

Ο φτωχός ύπνος συνδέεται με αυξημένο καρκίνο μεταξύ των νέων

Ο φτωχός ύπνος συνδέεται με αυξημένο καρκίνο μεταξύ των νέων

Τα φάρμακα που χάνουν βάρος μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο καρκίνου του μαστού στο 30 τοις εκατό

Τα φάρμακα που χάνουν βάρος μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο καρκίνου του μαστού στο 30 τοις εκατό

Τέσσερα Βραδινά Έθιμα που Μπορούν να Επιβραδύνουν την Ηλικία

Τέσσερα Βραδινά Έθιμα που Μπορούν να Επιβραδύνουν την Ηλικία

Πώς μπορείς να κοιμάσαι πιο άνετα τη νύχτα;

Πώς μπορείς να κοιμάσαι πιο άνετα τη νύχτα;

Νέα Ελπίδα Κατά του Καρκίνου

Νέα Ελπίδα Κατά του Καρκίνου

Πότε θα πρέπει το δείπνο να τρώγεται για ένα μυαλό και μια πιο υγιή καρδιά;

Πότε θα πρέπει το δείπνο να τρώγεται για ένα μυαλό και μια πιο υγιή καρδιά;

Ξέχασες τα 10.000 βήματα; Νέα Μελέτη Φέρνει Πιο Αποτελεσματική Μέθοδος Περπατήματος

Ξέχασες τα 10.000 βήματα; Νέα Μελέτη Φέρνει Πιο Αποτελεσματική Μέθοδος Περπατήματος

ΙΚΚΠΚ: 25 μάρτυρες στο Κοσσυφοπέδιο, 5 νέες υποθέσεις την περασμένη εβδομάδα

ΙΚΚΠΚ: 25 μάρτυρες στο Κοσσυφοπέδιο, 5 νέες υποθέσεις την περασμένη εβδομάδα

Μεγάλη είδηση: Ανακαλύπτεται ένα εμβόλιο καρκίνου, μπορεί να εξαλείψει τους όγκους, δοκιμαστεί σε 11 χώρες

Μεγάλη είδηση: Ανακαλύπτεται ένα εμβόλιο καρκίνου, μπορεί να εξαλείψει τους όγκους, δοκιμαστεί σε 11 χώρες