Τρώγοντας αμύγδαλα καθημερινά μπορεί να βελτιώσει τη μακροζωία και την υγεία

Η οξειδωτική υγεία ενός ατόμου αναφέρεται στην ικανότητα του σώματος να διατηρεί μια καλή ισορροπία μεταξύ των ελεύθερων ριζών και των αντιοξειδωτικών, οι οποίοι, όταν αποσυναρμολογούνται, μπορούν να βλάψουν τα κύτταρα του σώματος. Το οξειδωτικό στρες μπορεί να προκληθεί από διάφορους παράγοντες του τρόπου ζωής, συμπεριλαμβανομένης της μη ωμής διατροφής. Μελέτες σε [...]
Το οξειδωτικό στρες μπορεί να προκληθεί από διάφορους παράγοντες του τρόπου ζωής, συμπεριλαμβανομένης της μη ωμής διατροφής. Προηγούμενες μελέτες δείχνουν ότι η κατανάλωση ορισμένων τροφίμων πλούσια σε αντιοξειδωτικά, όπως ξηροί καρποί, μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του κινδύνου οξειδωτικού στρες, γράφει η πηγή Medical News Today.
Τώρα, μια νέα μελέτη λέει ότι το να τρως περίπου 22 αμύγδαλα την ημέρα μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του οξειδωτικού στρες και στη βελτίωση της οξειδωτικής υγείας, παρατείνοντας έτσι το υγιές προσδόκιμο ζωής.
Η οξειδωτική υγεία ενός ατόμου αναφέρεται στην ικανότητα του σώματος να διατηρεί καλή ισορροπία μεταξύ των δύο συγκεκριμένων μορίων που ασχολούνται με τις ελεύθερες ρίζες και τα αντιοξειδωτικά τα οποία, ενώ αποσυναρμολογούνται, μπορούν να βλάψουν τα κύτταρα του σώματος.
Αυτή η εξισορρόπηση, γνωστή ως οξειδωτικό στρες, μπορεί να προκληθεί από παράγοντες του τρόπου ζωής, όπως το κάπνισμα, η σωματική αδράνεια, η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ και μια ανθυγιεινή διατροφή. Η κατάσταση αυτή αφορά επίσης περιβαλλοντικούς παράγοντες, όπως η ρύπανση και η ακτινοβολία.
Το οξειδωτικό στρες συνδέεται με μια σειρά ασθενειών, συμπεριλαμβανομένης της υψηλής αρτηριακής πίεσης, της νεφρικής νόσου, της ρευματοειδούς αρθρίτιδας τύπου 2, της νόσου Alzheimer και του καρκίνου.
Αυτή η μελέτη που δημοσιεύθηκε πρόσφατα στο “περιοδικό Επιστημονικές Αναφορές” λέει ότι η κατανάλωση αμυγδάλων μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του οξειδωτικού στρες και στη βελτίωση της οξειδωτικής υγείας, πιθανώς παρατείνοντας το υγιές προσδόκιμο ζωής.












