Red sludge kan basıncını azaltabilir

Exeter Üniversitesi tarafından yeni bir çalışma, kırmızı rapt sıvısını içmenin, nitratta zengin olduğunu gösteriyor, yaşlı yetişkinler arasında kan basıncını azaltmaya yardımcı olabilir, FoxNews bildirdi. Dergi Free Medical Biology ve Tıp dergisinde yayınlanan bir çalışma 75 kişiye katıldı, 39 daha [...]
Dergi Free Medical Biology ve Medicine'de yayınlanan bir çalışma 75 kişiyi, 30 yaşından daha az ve 6050 yaş.
Katılımcılar iki hafta boyunca iki gruba ayrıldılar.
- Bir grup her gün yüksek nitrat içeriği ile kırmızı scythe suyu içti.
- Diğer grup bir plasebo versiyonu vardı, nitrat yoktu.
Sonra, içkilerini değiştirmeden önce “temizlenme süresi” vardı.
Kırmızı kök suyu içen yaşlılara:
Bakteriler Prevotella denilen ağızda, inflamasyonla bağlantılıydı.
Neisseria gibi yararlı bakteriler, oral ve kardiyovasküler sağlıkla ilgilidir.
- Kan basıncı önemli ölçüde azaldı, değiştirilmeyen plasebo grubuna kıyasla.
“Nitrate-rich gıda değişiklikleri, inflamasyonu azaltmak ve ayrıca yaşlı kişilere kan basıncının azaltılmasına yardımcı olur”, Profesör Andy Jones, çalışmanın yazarı, dedi.
nitratlar nasıl çalışır?
Yeşil yaprak sebzeleri gibi nitratta zengin olan daha sonra, kiler ve salata kan basıncı”, tıbbi analist Marc Siegel, Fox News'a söyledi.
Vücuta girerken nitratların nitrik oxid'e dönüştürüldüğü, kan damarlarının sağlığına önemli bir molekül olduğunu ekledi, çünkü kan basıncını genişletmeye ve azaltmaya yardımcı olur.
Neden eski olanları daha büyük etkiliyor?
Siegel, vücuttaki nitrous oxid seviyelerinin azaldığını açıkladı.
Bu nedenle, eski hastalardaki gıda nitratlarının tüketiminden daha fazla fayda gördüğümüzü anlamlandırıyor”, dedi.
Lee Beniston, Britanya'nın Biyolojik Bilimler ve Biyoteknoloji Konseyi, çalışmanın, bilimin gıda, mikrobiyomlar ve yaşlanma arasındaki bağlantıları nasıl açıkladığına dair bir örnek olduğunu söyledi.
Bu çalışma, gıda biliminin diyet, mikrobiyome ve sağlıklı yaşlanmayı anlamamıza nasıl yardımcı olacağı konusunda mükemmel bir örnektir. Bu, damar sağlığını gıda yoluyla geliştirmek için yeni fırsatlar açıyor”, Beniston vurguladı.
Ek araştırmalar akademisyenler tarafından gereklidir.
Siegel, çalışmanın bilinen bir prensibi desteklediğini ekledi.
“Taze meyve ve sebzelerde zengin olmak birçok kronik hastalığı yönetmek yardımcı olabilir”, dedi.
Bununla birlikte, yüksek kan basıncı veya diğer sağlık sorunları olan insanlar, diyet değişiklikleri yapmadan önce bir doktora danışmalıdır, özellikle de ilaçları alırlarsa./Periscopi /












