Οι επιστήμονες το λένε: Το ελαιόλαδο βοηθά το σώμα σας ενάντια στον καρκίνο

Μια νέα μελέτη του Πανεπιστημίου του Χονγκ Κονγκ αποκάλυψε ότι το ελαϊκό οξύ, ένα συστατικό που υπάρχει στο ελαιόλαδο και στα αποξηραμένα φρούτα, μπορεί να ενισχύσει τα κύτταρα του ανοσοποιητικού που καταπολεμούν τα καρκινογόνα κύτταρα. Σύμφωνα με την έκθεση New Atlas, αυτό το υγιές λιπαρό οξύ μπορεί να βοηθήσει το σώμα να δημιουργήσει μια πρώτη γραμμή [...]
Μια νέα μελέτη του Πανεπιστημίου του Χονγκ Κονγκ αποκάλυψε ότι το ελαϊκό οξύ, ένα συστατικό που υπάρχει στο ελαιόλαδο και στα αποξηραμένα φρούτα, μπορεί να ενισχύσει τα κύτταρα του ανοσοποιητικού που καταπολεμούν τα καρκινογόνα κύτταρα. Σύμφωνα με την έκθεση New Atlas, αυτό το υγιές λιπαρό οξύ μπορεί να βοηθήσει το σώμα να δημιουργήσει μια πρώτη γραμμή προστασίας από τις λοιμώξεις και την ανάπτυξη του όγκου.
Κατά τη διάρκεια του πειράματος, οι ερευνητές απομόνωσαν τα ανθρώπινα κύτταρα και τα εκτέθηκαν σε διάφορους τύπους λιπαρών οξέων που συνήθως βρίσκονται σε φοινικέλαιο, κρέας και γαλακτοκομικά προϊόντα. Παρατήρησαν επιβίωση, μεταβολισμό και την ικανότητα αυτών των κυττάρων να καταστρέφουν τα ογκοκύτταρα.
Τα αποτελέσματα ήταν ελπιδοφόρα: τα κύτταρα που εκτέθηκαν στο ελαϊκό οξύ παρέμειναν πλήρως λειτουργικά, με σταθερούς μιτόκοκκους και ενεργούς μηχανισμούς καταπολέμησης όγκων. Διαφορετικά, τα κύτταρα που εκτίθενται στο παλμικό οξύ, το οποίο βρίσκεται στα ζωικά λίπη, υπέστησαν κατάρρευση, γράφει το A2 CNN, το Periscope που εκπέμπει.
Ο καθηγητής Wenwei της Ιατρικής Σχολής HKMed είπε ότι η συμπερίληψη τροφίμων πλούσια σε ελαϊκό οξύ, όπως το ελαιόλαδο και το αβοκάντο, μπορεί να βελτιώσει την ανοσολογική επιτήρηση <x0m> του οργανισμού και να βοηθήσει σε πιο αποτελεσματικές θεραπείες κατά του καρκίνου.
Ωστόσο, οι ερευνητές επισημαίνουν ότι τα ευρήματα αυτά έχουν αποδειχθεί μόνο σε εργαστηριακά μοντέλα και ποντίκια, και δεν έχουν ακόμη επιβεβαιωθεί στους ανθρώπους. Ωστόσο, τα ευρήματά τους ενισχύουν την ιδέα ότι τα υγιή φυσικά λίπη μπορούν να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην κυτταρική υγεία και την προστασία του καρκίνου.












