Oamenii de ştiinţă descoperă cantitatea exactă de alcool care creşte tensiunea arterială

Oamenii de ştiinţă descoperă cantitatea exactă de alcool care creşte tensiunea arterială

Chiar şi cantităţile mici de alcool pot afecta tensiunea arterială şi pot creşte riscul de a studia inima ʹ arată cât de puţin este nevoie pentru a vă afecta sănătatea. Consumul de mic dejun sau nu este un subiect, dar consumul de alcool poate fi o altă problemă de sănătate adesea subevaluat. Potrivit unui [...]

Consumul de mic dejun sau nu este un subiect, dar consumul de alcool poate fi o altă problemă de sănătate adesea subevaluat. Potrivit unui studiu recent efectuat de Institutul de Ştiinţe din Tokyo, chiar şi cantităţile mici de alcool pot creşte tensiunea arterială şi pot încărca inimile.

În Regatul Unit, aproximativ 14 milioane de oameni trăiesc sub tensiune arterială ridicată, dar aproximativ jumătate dintre ei nu ştiu că au această problemă. Dacă este lăsată netratată, hipertensiunea arterială poate duce la infarct miocardic, accidente vasculare cerebrale, afecţiuni renale, densităţi şi chiar decese timpurii.

Noul studiu arată că reducerea consumului de alcool poate duce la reduceri semnificative ale tensiunii arteriale, chiar şi pentru cei care beau numai câteva. Alcoolul creşte tensiunea arterială prin stimularea sistemului nervos, creşterea frecvenţei cardiace şi îngustarea vaselor de sânge.

Instrucţiunile NHS recomandă să nu cheltuiţi 14 unităţi de alcool pe săptămână; echivalentul a aproximativ şase pahare de vin. De asemenea, instrucţiunile Societăţii Americane de Inimă sugerează că femeile se abţin de la alcool pe zi, iar bărbaţii trec prin două sau mai puţin.

Studiul a analizat datele de 58,943 adulți între 2012 și 2024, monitorizarea modificărilor tensiunii arteriale și a cantității de alcool consumat. Rezultatele au arătat că cei care au interzis băuturile alcoolice au observat o scădere aparentă a tensiunii arteriale. Femeile care consumau de obicei una până la două băuturi pe zi au avut o reducere de 1,14 mm Hg în presiunea diastolică, în timp ce bărbaţii au prezentat 1,62 mmHg.

Între timp, cei care au început să bea alcool după începerea studiului au înregistrat o creştere a presiunii legate de cantitatea de alcool consumată. Este interesant faptul că tipul de alcool - vin, bere sau băutură tare - nu a avut nici un efect deosebit, indicând faptul că suma este principalul factor.

Takahiro Suzuki, autorul principal al studiului, a explicat:

Cu cât consumaţi mai puţin alcool, cu atât tensiunea arterială scade. Chiar și sumele mici pot avea beneficii considerabile pentru inimă, femei și bărbați. ”

Experţii avertizează, de asemenea, că alcoolul creşte riscul de delincvenţă, chiar şi în cantităţi mici. Studiile arată că orice nivel de consum poate afecta negativ sănătatea creierului, în timp ce persoanele cu risc ridicat pot crește cu peste 40%.

Consilier pentru sănătate bună:

Limitarea alcoolului la cantități minime, chiar mici

monitorizaţi cu regularitate tensiunea arterială, în special după 40 de ani.

Menţineţi un stil de viaţă sănătos cu hrană echilibrată şi activitate fizică.

Related
Când ar trebui să luaţi masa pentru colesterolul mai mic şi inimile mai sănătoase?

Când ar trebui să luaţi masa pentru colesterolul mai mic şi inimile mai sănătoase?

Duşul de dimineaţă sau noaptea? Ştiinţa are un răspuns clar

Duşul de dimineaţă sau noaptea? Ştiinţa are un răspuns clar

Ce poate face un pahar cu apă dimineaţa pentru energia şi condusul

Ce poate face un pahar cu apă dimineaţa pentru energia şi condusul

Ea produce o revoluţie în medicină, creează vaccinuri care pot preveni viitoarele pandemii

Ea produce o revoluţie în medicină, creează vaccinuri care pot preveni viitoarele pandemii

Somnul slab este legat de creşterea cancerului în rândul tinerilor

Somnul slab este legat de creşterea cancerului în rândul tinerilor

Medicamentele care scad în greutate pot reduce riscul de cancer mamar la 30%

Medicamentele care scad în greutate pot reduce riscul de cancer mamar la 30%

Cele patru obiceiuri de seară care pot încetini vârsta

Cele patru obiceiuri de seară care pot încetini vârsta

Cum poţi dormi mai confortabil noaptea?

Cum poţi dormi mai confortabil noaptea?

O nouă speranţă împotriva cancerului

O nouă speranţă împotriva cancerului

Când trebuie mâncată cina pentru creier şi o inimă mai sănătoasă?

Când trebuie mâncată cina pentru creier şi o inimă mai sănătoasă?

Ai uitat de cei 10.000 de paşi? Un studiu nou aduce o metodă de mers mai eficientă

Ai uitat de cei 10.000 de paşi? Un studiu nou aduce o metodă de mers mai eficientă

IKKPK: 25 de cazuri observate în Kosovo, 5 cazuri noi săptămâna trecută

IKKPK: 25 de cazuri observate în Kosovo, 5 cazuri noi săptămâna trecută

Veşti bune: Un vaccin împotriva cancerului este descoperit, poate elimina tumorile, testate în 11 ţări

Veşti bune: Un vaccin împotriva cancerului este descoperit, poate elimina tumorile, testate în 11 ţări