למה הלחץ דוחף אותנו לעבר מזון שומני? גלה את הדרך המפתיעה להחזיר את זה

מחקר חדש מראה כי משקה פשוט מפחית באופן דרמטי את ההשפעות כי מתח ומזונות שומניים גורמים ללב ולמוח אם אתה לצרוך מזונות שומניים במהלך תקופות מתוחכמות, שתיית קקאו יכולה לעזור לך להתאושש מהר יותר מלחץ, מציע מחקר חדש. חוקרים מאוניברסיטת ברמינגהם [...]
אם אתה לצרוך מזונות שומניים במהלך תקופות מלחיץ, שתיית קקאו יכולה לעזור לך להתאושש מתח מהר יותר, מציע מחקר חדש.
חוקרים מאוניברסיטת ברמינגהאם בבריטניה מצאו כי למרות שאנשים בוחרים לעתים קרובות מזונות שהם מאוד שומן במהלך הלחץ, שתיית משקה קקאו יכולה לשפר את ההתאוששות מהאפקטים הפיזיים של הלחץ.
המחקר, שפורסם במגזין Food & Funcation, מראה כי צריכת מזונות שומניים פוגעת בתפקוד פולשני ומפחית חמצן קורטי במהלך הלחץ על ידי מניעת התאוששות. דגל האפיפטן בקקאו מרגיע את תאי כלי הדם של הקצה, משפר את תפקודם ומפחית לחץ דם גבוה, תגובה משותפת ללחץ, כותב היום חדשות רפואיות. טלגרףשידור המונחים.
צריכת Chaca מתייחסת לתגובה טובה יותר ללחץ
23 צעירים, מבוגרים בריאים השתתפו במחקר. כל אחד צרכו ארוחה מאוד שומן ואז גבוה - או נמוך - תוכן cacao epikathhini, שעה וחצי לפני בדיקת לחץ שנמשכה שמונה דקות. תפקידם הvascular נמדד על ידי ניתוח ההתרחבות של עורקי הזרוע בתגובה לתפוצה מוגברת של דם בתחילת המחקר, ולאחר מכן תוך 30 ו-90 דקות של בדיקות מתח.
בקבוצה שקיבלה את הקואקאו עם הרבה אפיאטן, היכולת של כלי שיט להתרחב הייתה נמוכה יותר תוך 30 דקות, אך השתפרה באופן משמעותי לאחר 90 דקות על ידי הצגת התאוששות מהירה יותר מהשפעות הלחץ. גורמים אחרים, כגון החמצן האקטיי, שציינו דם, לחץ דם, פעילות לב וכלי דם ומצב רגשי, נמדדו אך לא נמצאו שינויים בין שתי הקבוצות.
מדוע מזון שומני גורם ללחץ להחמיר?
למרות שמזונות שומניים עשויים להיראות נוחות, מחקרים מראים בבירור כי הם מאטים את התאוששות הלחץ, במיוחד אצל אלה עם עבודה מאוד מלחיץ. “עבודה מלחיצה מאוד מגבירה את הסיכון למחלות לב וכלי דם ל-40% בהשוואה לאלו שאין להם את הלחצים הללו”, מסביר המחבר המחקר ד"ר קתרינה ריינדרו. הסיבה העיקרית מתייחסת להמשך הנזק לתפקוד פולשני.
ד"ר צ'נג-האן צ'ן, חוקר בקליפורניה, מציין כי לחץ כרוני גורם צמיחה מתמדת של הורמוני מתח, דלקת ולחץ דם על ידי הגדלת הסיכון של יתר לחץ דם, התקפי לב, או שבץ. תומכי המחקר מציינים כי אפילו ירידה קטנה בתפקוד הדם יכולה להגדיל משמעותית את הסיכון למחלות לב.
איך הקקאו נטרל את ההשפעה של מזון שומני?
ד"ר רדירו מסביר כי עדיין לא ידוע בדיוק מדוע השומן מעכב את ההתאוששות הvascular לאחר הלחץ, אך ידוע כי העלייה של טריגליצרידים וחלבון C-reactive מפחיתה את ייצור החמצן החנקני, מולקולה חיונית להרחבת כלי הדם. האפיפטיני ב cacao מגביר רק את המולקולה הזו, משפר את התפקוד הvascular.
דגלי צ'אקו הם נוגדי חמצון ואנטי-פלמטורים חזקים. תה ירוק, קרום תפוחים, פירות יער וענבים יש אותו אפקט. מזונות אלה מסייעים להגביר את חמצון nitrous ולהפחית מתח רעיל.
צ'אקאו, תה ירוק ובעלות ברית פירות יער נגד מתח, למרות שקקאו לא שיפר חמצן מוחי במהלך הלחץ, הוא נשאר שימושי לשיקום פולשני. ד"ר צ'ן מציין כי שינויים במחזור המוח במהלך הלחץ עלולים להשפיע על ריכוז, זיכרון ומצב הרוח.
עצה סופית של חוקרים: אם אתה לא יכול לברוח מזונות שומניים במהלך הלחץ, להוסיף מקור עשיר של פלמונולים כדי למזער את הנזק.
מחקר ממליץ:
5 שולחנות של קקאו גולמי
שתי כוסות תה ירוק
300 גרם
כדי להשיג את כמות ה- flavanole שהביאה אפקטים חיוביים.המונחים/ / / /












