Els científics descobreixen la quantitat exacta d'alcohol que incrementa la pressió de la sang

Fins i tot les petites quantitats d'alcohol poden afectar la pressió arterial i incrementar el risc de l'estudi del cor, mostra la poca cosa que comporta afectar la vostra salut. Menjar per esmorzar o no menjar és un tema, però consumir alcohol pot ser un altre problema de salut subestimat. Segons un [...]
Menjar per esmorzar o no menjar és un tema, però consumir alcohol pot ser un altre problema de salut subestimat. Segons un estudi recent realitzat per l'Institut de ciències, fins i tot petites quantitats d'alcohol poden augmentar la pressió i els cors de càrrega.
Al Regne Unit, uns 14 milions de persones viuen sota pressió arterial, però sobre la meitat no saben que tenen aquest problema. Si se'n va anar, la hipertensió pot portar als atacs de cor, a atacars, problemes de ronyó, saneies, i fins i tot abans de les morts.
El nou estudi que redueix el consum d'alcohol pot provocar reduccions significatives en pressió arterial, fins i tot per aquells que beuen només uns quants. Alcohol incrementa la pressió de sang estimulant el sistema nerviós, augmentant el ritme cardíac, i reduir els vaixells de sang.
Les directrius de NHS recomanaven que no gasteu 14 unitats d'alcohol a la setmana Hongria l'equivalent a sis copes de vi. També, les instruccions de la Societat americana suggereixen que les dones s'abstinen d'alcohol al dia, i els homes passen per dos o menys.

L'estudi va analitzar les dades de 58,943 adults entre 2012 i 2024, monitoritza els canvis en pressió arterial i la quantitat d'alcohol consumit. Els resultats van mostrar que aquells alcohòlics prohibits van veure una reducció aparent de pressió arterial. Dones que normalment es consumeixen una per dues begudes al dia va experimentar una reducció de 1.4 mm Hg en pressió diastolic, mentre que els homes experimentaven 1.2 mmg.
Mentrestant, aquells que van començar a beure alcohol després que l'estudi va començar a veure un increment de pressió relacionat amb la quantitat d'alcohol consumit. Curiosament, el tipus d'alcohol, vi, cervesa o forta beguda, no tenia efecte particular, indicant que la quantitat és el factor principal.
Dr. Takahiro Suzuki, l'autor principal de l'estudi, explica:
Com menys alcohol consumeixes, més baixa pressió arterial. Fins i tot petites quantitats poden tenir beneficis considerables per al cor, dones i homes. ”
Els experts també adverteixen que l'alcohol incrementa el risc d'inqueència, fins i tot en petites quantitats. Els estudis mostren que qualsevol nivell de consum pot afectar negativament la salut del cervell, mentre que els riscs pesats poden augmentar el 40%.
Consella per a bona salut:
Limita l' alcohol al mínim, fins i tot petites quantitats
Superviseu la pressió sobre sang, especialment després de 40 anys.
Mantenir una vida sana, estil amb menjar equilibrat i activitat física.












