Kalp hastalığı yumurtaları yiyebilir ve ne miktarlarda? What Studies Say What Studies

Anahtar, yumurtaların kaçınmasında değil, aynı zamanda diğer yiyeceklerle birleşen yumurtaların dünyanın en çok tüketildiği, uygun fiyatlı, besleyici ve çok kullanışlı yiyecekler arasındadır. Vitaminlerde zenginler, temel amino asitler, folik asit, omga-3 yağ asitleri ve selenine ve demir gibi mineraller. Ayrıca [...]
Yumurtalar dünyanın en çok tüketilen, uygun, besleyici ve çok amaçlı yiyecekler arasındadır. Vitaminlerde zenginler, temel amino asitler, folik asit, omga-3 yağ asitleri ve selenine ve demir gibi mineraller. Dahası, hücreler yenidenjenere ve inşa etmeye yardımcı olan yüksek kaliteli bir protein kaynağıdır.
Bununla birlikte, kolesterol ve yağ içeriği nedeniyle, yüksek kolesterol veya kardiyovasküler hastalıklarda yumurtaların rolü bir konu olmaya devam etmektedir.
Mayo Clinic tarafından yayınlanan bir analize göre, haftada yedi parçaya kadar yumurtanın ılımlı tüketimi, sağlıklı insanlardaki kalp hastalığı veya kan damarlarının riskini artırmıyor. Bunun yerine, yumurtalar sebze, integral tahıllar ve sağlıklı yağlarla birleştirilen dengeli bir diyet parçası olabilir.
Ulusal Sağlık Enstitülerinde yayınlanan bir analiz bile (NIH) çoğu durumda, orta yumurta tüketimi koroner hastalıklarında artışla bağlantılı değildir, genel diyet fiber ve voracious yağda zengindir.
Buna karşılık, Amerikan Beslenme Koleji Dergisi'nin işaret ettiği gibi, özellikle haftada 12'den fazla yumurta, özellikle de yüksek kolesterol seviyelerinde LDL'nin riskini artırabilir (“colesterol”, raporlar Telegrei. Perisko.
Proper Measure
Yunanistan'daki Avrupa Engelli Kardiyoloji Dergisi'nde yayınlanan bir on yıllık çalışma, haftada bir üç yumurtayı tüketen kişilerin, yememiş veya çok fazla yememiş olanlara kıyasla daha düşük kalp hastalığı riski olduğunu gösteriyor. Bu sonuç, yazarların yazdığı, sağlığın tek bir diyete bağlı olmadığını gösteriyor, ancak yaşam ve beslenmenin genel yolu üzerinde.
Harvard Halk Sağlığı uzmanları, yumurtaların kardiyovasküler sağlık üzerindeki etkisinin gıda bağlamına büyük ölçüde bağlı olduğunu belirtiyorlar, örneğin, yumurtalar işlendiği zaman yararlıdır, ancak tam şişman olan yiyeceklerle ilişkili daha az olumlu et.
End End End
Mevcut verilerin ışığında, modernizasyon ve çeşitlilik kalp sağlığı için en iyi reçetedir. Kalp problemleri veya yüksek kolesterol olan insanlar, yumurtaları tamamen önlemek zorunda değildir, ancak haftada 7 yumurtayı tüketmelidir, onları fiber, sebze ve voracious yağlarla zenginleştirerek.
Böyle bir diyet “yardımlar kolesterol seviyelerini kontrol altında tutar ve kalbin genel sağlığını geliştirir, Mayıs Clinic'i rapor eder. ”/Perisko/ /











