A szívbetegség képes tojást enni, és milyen mennyiségben? Mit mondanak a tanulmányok?

A szívbetegség képes tojást enni, és milyen mennyiségben? Mit mondanak a tanulmányok?

A kulcs nem a tojások elkerülésében rejlik, hanem abban az egyensúlyban és módon, ahogyan a tojás más élelmiszerekkel kombinálódik, a világ legfogyasztottabb, megfizethető, tápláló és multihasznosítható élelmiszerei közé tartozik. Ezek gazdag vitaminok, esszenciális aminosavak, folsav, omga3 zsírsavak, és ásványi anyagok, mint a szelén és a vas. Ezenkívül [...]

A tojás a világ legfogyasztottabb, megfizethető, tápláló és sokrétű ételei közé tartozik. Ezek gazdag vitaminok, esszenciális aminosavak, folsav, omga3 zsírsavak, és ásványi anyagok, mint a szelén és a vas. Ezenkívül kiváló minőségű fehérjeforrás, amely elősegíti a sejtek regenerálását és felépítését.

A koleszterin és a zsírtartalom miatt azonban továbbra is téma a tojások szerepe a magas koleszterinszint vagy a szív- és érrendszeri betegségek elfogyasztásában.

A Mayo Klinika által közzétett elemzés szerint a heti legfeljebb hét darabos tojások mérsékelt fogyasztása nem növeli a szívbetegség vagy az erek kockázatát egészséges emberekben. Ehelyett a tojás a kiegyensúlyozott étrend része lehet, ha zöldségekkel, integrált gabonafélékkel és egészséges zsírokkal kombinálják.

Még a National Institute of Health (NIH)-ben közzétett elemzés is azt mutatja, hogy a legtöbb esetben a mérsékelt tojásfogyasztás nem függ össze a koszorúér-betegségek gyakoribb előfordulásával, míg az általános étrend gazdag rostokban és mohó zsírban.

Ezzel szemben, ahogy az Amerikai Táplálkozási Főiskola Journal rámutat, a nagy mennyiségű, különösen több mint 12 tojás fogyasztása hetente növelheti a kardiovaszkuláris problémák kockázatát, különösen azoknál, akiknek magas az LDL koleszterinszintje (“koleszterin”, jelenti a Telegrafi-t. Periszkóp.

Megfelelő intézkedés
A görögországi Preventív Kardiológia Európai Lapjában közzétett tíz éves tanulmány azt mutatja, hogy azok az egyének, akik hetente egy-három tojást fogyasztottak, kisebb szívbetegségben szenvedtek, mint azok, akik nem ettek vagy ettek túl sokat. Ez az eredmény, a szerzők azt mutatják, hogy az egészség nem egyetlen étrendtől függ, hanem az életmódtól és a táplálkozástól.

A Harvard School of Public Health szakértői kiemelik, hogy a tojásnak a szív- és érrendszeri egészségre gyakorolt hatása nagymértékben függ az élelmiszerek körülményeitől, például a tojások hasznosak a feldolgozott, de kevésbé kedvező hús helyettesítésekor, ha teljes zsírban gazdag élelmiszerekkel érintkeznek.

Vége
A jelenlegi adatok fényében a modernizáció és a sokféleség marad a szívegészség legjobb receptje. A szívproblémákkal vagy magas koleszterinszinttel rendelkező embereknek nem kell teljesen kerülniük a tojásokat, de hetente akár 7 tojást is fogyasztaniuk kell, kombinálva őket a rostokban, zöldségekben és mohó zsírokban gazdag élelmiszerekkel.

Az ilyen étrend “segít a koleszterinszint kontrollálásában és javítja a szív általános egészségét, ami a májusi klinikát jelenti. ” /Periszkóp/

Related
Logging publishs “My Baby”, on “hot”

Logging publishs “My Baby”, on “hot”

Horoszkóp ma Mit jósoltak neked a csillagok?

Horoszkóp ma Mit jósoltak neked a csillagok?

Nap horoszkóp, a legszerencsésebb jel ma

Nap horoszkóp, a legszerencsésebb jel ma

Hogyan kell beállítani az éghajlat kevesebb villamos energia használata, egyszerű trükkök, hogy pénzt takarítson meg

Hogyan kell beállítani az éghajlat kevesebb villamos energia használata, egyszerű trükkök, hogy pénzt takarítson meg

Június 6. Horoszkóp, felfedezni csillag jóslat ma

Június 6. Horoszkóp, felfedezni csillag jóslat ma

A horoszkóp ma... Mit jósoltak neked a csillagok?

A horoszkóp ma... Mit jósoltak neked a csillagok?

Horoszkóp Mit mondanak ma rólad a csillagok?

Horoszkóp Mit mondanak ma rólad a csillagok?

A legolcsóbb és legdrágább városok Európában 2026-ra

A legolcsóbb és legdrágább városok Európában 2026-ra

Volkswagen képviseli Amarok W600: Sport Puck- up, amely jobb manőverezés aszfalt és egy sportosabb érzés az irányban

Volkswagen képviseli Amarok W600: Sport Puck- up, amely jobb manőverezés aszfalt és egy sportosabb érzés az irányban

Ezek a feltételek otthon vonzzák a hangyákat, a legtöbben figyelmen kívül hagyják őket.

Ezek a feltételek otthon vonzzák a hangyákat, a legtöbben figyelmen kívül hagyják őket.

Június 2.

Június 2.

A horoszkóp ma... Mit jósoltak neked a csillagok?

A horoszkóp ma... Mit jósoltak neked a csillagok?

Ne vegyen új függönyöket: Ez az 5 perces módszer újra fehér lesz, mint a hó

Ne vegyen új függönyöket: Ez az 5 perces módszer újra fehér lesz, mint a hó