האם מחלת לב יכולה לאכול ביצים, ובאיזה כמויות? מה מחקרים אומרים

המפתח הוא, לא בהימנעות של ביצים, אלא באיזון ואופן שבו ביצים משלבות עם מזונות אחרים הם בין המזונות הנצרכים ביותר בעולם, הזולים, המזין והרבים. הם עשירים ויטמינים, חומצות אמינו חיוניות, חומצה פולית, חומצות שומן אומגה 3 ומינרלים כמו סלינה וברזל. בנוסף, [...]
ביצים הן בין המזונות הנצרכים ביותר בעולם, זולים, מזינים ורב-שימושיים. הם עשירים ויטמינים, חומצות אמינו חיוניות, חומצה פולית, חומצות שומן אומגה 3 ומינרלים כמו סלינה וברזל. יתר על כן, הם מקור באיכות גבוהה - איכות של חלבון המסייע לחדש ולבנות תאים.
עם זאת, בגלל כולסטרול ותוכן שומן, התפקיד של ביצים באכילת כולסטרול גבוה או מחלות לב וכלי דם ממשיך להיות נושא.
על פי ניתוח שפורסם על ידי Mayo Clinic, צריכת מתונה של ביצים עד שבעה חתיכות בשבוע לא מגבירה את הסיכון למחלות לב או כלי דם אצל אנשים בריאים. במקום זאת, ביצים עשויות להיות חלק מתזונה מאוזנת אם בשילוב עם ירקות, דגנים אינטגרליים ושומן בריא.
אפילו ניתוח שפורסם במכון הלאומי לבריאות (NIH) דוחות כי ברוב המקרים, צריכת מתונה של ביצים אינה קשורה שכיחות מוגברת של מחלות כליליות, בעוד דיאטה כללית עשירה בסיבים ושומן מעורר קנאה.
לעומת זאת, כפי ש-Journal of American College of Nutrition מציין, צריכת כמויות גדולות, במיוחד 12 ביצים בשבוע, יכולה להגדיל את הסיכון לבעיות לב וכלי דם, במיוחד אצל אנשים עם רמות כולסטרול גבוהות של LDL (“colesterol”, דוחות Telegrafi. המונחים.
מדידה נכונה
מחקר בן עשר שנים שפורסם בכתב העת האירופי של קרדיולוגיה מונעת ביוון מראה כי אנשים שאכלו אחד עד שלושה ביצים בשבוע היו בסיכון נמוך יותר למחלות לב בהשוואה לאלה שלא אכלו או אכלו יותר מדי. התוצאה, המחברים כותבים, מראה כי בריאות תלויה, לא בדיאטה אחת, אלא בדרך כלל של חיים ואכילה.
בית הספר לבריאות הציבור באוניברסיטת הרווארד מצביע על כך שההשפעה של ביצים על בריאות לב וכלי דם תלויה במידה רבה בהקשר המזון, למשל, הביצים מועילות בעת החלפת בשר מעובד אך פחות נוח כאשר הן קשורות למזונות עשירים בשומן מלא.
סוף סוף סוף
לאור הנתונים הנוכחיים, המודרניזציה והמגוון נשארים המתכון הטוב ביותר לבריאות הלב. אנשים עם בעיות לב או כולסטרול גבוה לא צריכים להימנע ביצים לחלוטין, אבל הם צריכים לצרוך עד 7 ביצים בשבוע, שילובם עם מזונות עשירים בסיבים, ירקות ושומנים מעוררי קנאה.
דיאטה כזו “מסייעות לשמור על רמות הכולסטרול תחת שליטה ולשפר את הבריאות הכללית של הלב, מדווחת על המרפאה במאי” /המונחים/ / / /











