La malaltia del cor menja ous i en quins quantitats? El que diuen els estudis

La clau menteix, no en l'alliberament dels ous, sinó en l'equilibri i la manera en què els ous es combinen amb altres aliments són entre els aliments més consumits, raonables, nutritius i multiutilitzables menjars. Són rics en vitamines, aminoàcids essencials, àcid folic, omga-3 àcids greixosos, i minerals com selenina i ferro. A més, [...]
Els ous són entre els aliments més consumits, raonables, nutritius i multiutilitzats. Són rics en vitamines, aminoàcids essencials, àcid folic, omga-3 àcids greixosos, i minerals com selenina i ferro. A més, són una font d'alta qualitat de proteïnes que ajuda a regenerar i construir cèl·lules.
No obstant això, a causa del colesterol i del contingut gras, el paper dels ous en menjar alt colesterol o malalties cardiovasculars continuen sent un tema.
Segons una anàlisi publicada pel Clinica Mayo Clinica, el consum moderat d'ous fins a set peces de setmana no incrementa el risc de patir malalties de cor o sang en gent sana. En comptes d'això, els ous poden ser part d'una dieta equilibrat si juntes amb verdures, cereals integrals i greixs saludables.
Fins i tot una anàlisi publicada a l'Institut Nacional de Sanitat (NIH) informa que en la majoria dels casos, el consum moderat d'ous no està vinculat a una incidència més alta de malalties coronàries, mentre que la dieta general és rica en fibres i greix pesat.
En canvi, com a Diari de la Universitat americana de Nutrició, el consum de grans quantitats, especialment més de 12 ous a la setmana, pot incrementar el risc dels problemes cardiovasculars, especialment en la gent amb nivells alt colesterol de LDLL (<x0colester”, informes de Telegrafi. Periscope.
Mesura dels propietat
Un estudi de deu anys publicat al Journal Europeu de Cardiologia indepativa a Grècia demostra que els individus que es consumeixen un a tres ous a la setmana tenien un risc menor de malaltia cor comparat amb aquells que no mengen o mengen massa. Aquest resultat, els autors escriuen, mostren que la salut depèn, no d'una sola dieta, sinó de la manera general de viure i alimentar.
L'Escola d'experts de Salut Pública assenyala que l'impacte dels ous sobre salut cardiovasculara depèn molt del context alimentari, per exemple, els ous són útils quan es processen però menys favorables quan s'associa amb menjars rics en greix.
Final
En vistes a les dades actuals, la modernització i la diversitat romanen la millor recepta per a la salut del cor. La gent amb problemes de cor o el colesterol alt no ha d'evitar els ous del tot, però han de consumir fins a 7 ous a la setmana, combinar-los amb aliments rics a les fibres, verdures i greixs brillants.
Aquesta dieta “ajuda a tenir nivells de colesterol sota control i millorar la salut global del cor, informa el Clindic de maig. ” /Periscope/











